کد خبر 248034
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

امیرعبداللهیان:

به آمریکا هشدار لازم داده شده است

به آمریکا هشدار لازم داده شده است

وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی امروز وزرای خارجه هلند، بلژیک و قبرس با وی گفت که ضمن تبیین مواضع ایران در پی حمله اخیر رژیم اسرائیل، به آنها گفته شده که به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ در ادامه تماس‌های تلفنی تعدادی از وزرای خارجه با حسین امیرعبداللهیان امروز (شنبه) ۲۵ فروردین ماه وزرای خارجه روسیه، بلژیک، هلند و قبرس با وزیر امور خارجه ایران تلفنی گفت‌وگو کردند.

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان امشب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.وی افزود: در مورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان (بخش کنسولی) سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین ایده‌هایی را مطرح کردند.

مواضع کشورمان تبیین شد.‏امیرعبداللهیان اضافه کرد: تأکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.‏وی به رایزنی تلفنی با همتای روس خود نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در گفت‌وگو با لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه آخرین تحولات بین‌المللی، منطقه‌ای و غزه مورد بررسی قرار گرفت.به گزارش فارس، طی روزهای اخیر وزرای خارجه ۵ کشور منطقه و همچنین وزرای خارجه انگلیس، آلمان، اینالیا و استرالیا با امیرعبداللهیان تلفنی گفت‌وگو کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha