کد خبر 247914
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

یک گروه عربستانی خواهان خرید اینتر شد

یک گروه عربستانی خواهان خرید اینتر شد

یک خانواده عربستانی نسبت به خرید سهام باشگاه اینتر علاقه نشان داده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» در شماره امروز (شنبه) خود با انتشار گزارشی مدعی شد؛ یک خانواده ثروتمند در عربستان سعودی در حال مذاکره با مالکان باشگاه اینتر برای خرید سهام این باشگاه است اما این گروه عربستانی ربطی به صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) که در سال 2021 باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد، ندارد. گفته می‌شود این خانواده عربستانی‌ با نمایندگان سونینگ در چین تماس گرفته‌اند تا علاقه‌شان برای خرید باشگاه اینتر را اعلام کنند. در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر رویکرد سرمایه‌گذاران عربستانی برای خرید باشگاه اینتر مطرح شده بود، اگرچه گروه سونینگ بارها عنوان کرده‌ که آنها به دنبال فروش بخشی از سهام این باشگاه هستند، نه سهام کامل باشگاه.

زمان برای گروه سونیگ (مالک باشگاه اینتر) و خانواده ژانگ در حال اتمام است که یا باید سرمایه‌گذار جدیدی پیدا کنند یا برای به تعویق انداختن بازپرداخت وام 375 میلیون یورویی به صندوق سرمایه‌گذاری «اوکتری»، با این صندوق آمریکایی مذاکره کنند. این مبلغ باید تا تاریخ 20 مِی (31 اردیبهشت) بازپرداخت شود که سه سال پیش در اختیار این هلدینگ چینی (سونینگ) قرار گرفت.

تیم فوتبال اینتر که در حال حاضر با 82 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیا است، فردا شب (یکشنبه، ساعت 22:15 به وقت تهران) در چارچوب هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا پذیرای کالیاری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha