کد خبر 247894
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

قیمت گذاری موشکی!

قیمت گذاری موشکی!

جناب آقای عباس علی آبادی

وزیر محترم وزارتخانه عریض و طویل صنعت، معدن و تجارت

به گزارش «دختر اقدس خانوم» که از منابع مورد اعتماد ماست، باخبر شدیم که شورای رقابت (بخوانید: رفیق فابریک سایپا و ایران خودرو!) با انگشت مبارک خود مصوبه کهکشانی شدن قیمت کارخانه ای خودرو را امضا و ما را از داشتن ماشین محبوبمان (بخوانید پراید) محروم کرده! با تشکر فراوان از این همه دوستی و اظهار لطفِ این شورا، که قطعاً ناشی از حس هم نوع دوستی و همدردی با ماشین نداران جامعه است، از باب توضیح واضحات و تکمیل اطلاعات عرض می ‌کنیم که این افزایش قیمت خودرو به ما تحمیل نشد، مگر رو به دیواربر اثر ریخت و پاش ها و دولتی بودن خودروسازان و مالیات های گاه و بیگاه که در میان سوراخ های جیب مالیات ستان های داخلی گم و گور می شود؛ فی المثل خواستیم بگوییم که این امضاهایی طلایی بر پای مصوبه کهکشانی شدن قیمت خودرو مبادا فکر کنید پولی بوده و دست خودروسازان با شورای رفاقتی ها در دست هم است! اما  از باب معارضه عرض می ‌کنم که خواندن تجربیات «اقدس خانوم» ما در این باب خالی از لطف نیست.

۱. مردم خیلی عادی دارند زندگی شان را می کنند، هوا هم اندکی آلوده است، خرید و فروش با قیمتی منطقی دنبال می شود،اما نباید بشود! چون واسطه های زحمت کش و خودروسازان که نمی توانند به سود ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در هر خودرو راضی باشند! برای همین ناگهان قیمت دلار اندکی بالا می رود (قیمت پراید آخرین سیستم در ابتدای مرحله: ۷ میلیون چوق، در پایان مرحله: ۹ میلیون چوق)

۲. در این مرحله یکی (که ما آنها را «ابرقدرت» می نامیم) در یک جایی سخنرانی می کند و ایران را کشوری تحریم شده می نامد.

همین!

دلار بالا می کشد (قیمت پراید در ابتدای مرحله: ۹ میلیون چوق، در پایان مرحله: ۱۱ میلیون چوق)

۳. مردم همچنان دارند می خرند، که ناگهان خودروسازان می گویند این قیمت ها آن سودی که باید بدهد را نمی دهد! شورای همیشه در صحنه رقابت پرقدرت وارد می شود و می گوید: مگر دست شماست؟ قیمت ها را ما تعیین می کنیم! (قیمت پراید قبل از اعلام شورای رقابت: ۱۱ میلیون چوق، قیمت اعلام شده توسط شورای رقابت: ۱۳ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۵۷ چوقان!)

۴. در حالی که مردم هنوز دارند ماشین های داخلی را می خرند یک کشتی حامل نخ در سواحل نیلگون کشور دوست و همسایه اردن به علت سوراخ شدن جوراب کاپیتان کشتی در جنوب شرق قطر پهلو می گیرد، مسئولان و مدیران صنعت خودروسازی از این ماجرا اظهار نگرانی می کنند و سریعا قیمت های خود را به خاطر این حادثه ۱۳ درصد بالا می برند! شورای رقابت وارد می شود و می گوید: شما تا کی قرار است از خودگذشتگی کنید؟ با مجوز ما N درصد بکشید روی قیمت ها! صنعت خودرو سازی ما خیلی مظلوم است! (قیمت پراید در ابتدای مرحله: ۱۳ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۵۷ چوقان، بعد از توجه مبذول کردن شورای رقابت: ۱۶ میلیون چوق)

۵. در این مرحله دیگر مردم خودرو نمی خرند چون: دولت عوض شده و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت ها را کمی پایین می کشد! (قیمت پراید در ابتدای مرحله: ۱۶ میلیون چوق، در پایان مرحله ۱۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان) این افت شدید قیمت ها بسیاری از واسطه ها و مدیران را راهی بیمارستان کرده و بازار را در رکود بی سابقه ای فرو می برد!

۶. پس از افت شدید قیمت ها و واکنش واسطه ها! بر اثر جنایت و خباثت دولت هایی که ما اصطلاحاً به آنها «ابرقدرت» می‌گوییم! فی‌المثل یک دولتی که شما نمی‌شناسید، در بحبوحه جنگ غزه، سفارت ایران را هدف قرار می دهد اما، بعداً که ما تلافی این حمله را کردیم و ۳۰۰ موشک بر سر آنها هوار کردیم فهمیدند که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست!

چند تا موشک افتاد وسط مرکز مهمی از این رژیم و یک سوراخ‌هایی ایجاد کرد، هر کدام به اندازه میدان سرخ!

خلاصه، به گزارش «دختر اقدس خانوم»، دو سه تا از همان موشک‌ها به حواشی این رژیم اصابت نموده، چنان دم و دستگاه آنها را خرد و خمیر کرد که هنوز که هنوز است با این جنگ و حملات، قیمت خودرو در کشور روی دست انداز حرکت می کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha