کد خبر 247846
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

رئیس کمیته امنیت مجلس در گفتگو با «حیات»:

آمریکا از حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داشت/ جواب اسرائیل در زمان و مکان مناسب داده می‌شود

آمریکا از حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داشت/ جواب اسرائیل در زمان و مکان مناسب داده می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داشت، گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد دست از پا درازتر کند، ایران تنها با هدف قرار دادند ۲ نقطه از خاک آنجا، چیزی به اسم اسرائیل باقی نمی‌گذارد.

حسن همتی، عضو و رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: وقتی از رژیم صهیونیستی صحبت می‌کنیم باید بگوییم رژیم صهیونیستی، اروپا و آمریکا، زیرا تمامی اقدامات این رژیم با حمایت و اتکا به آمریکا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، آمریکا مطلع بوده زیرا تجریه نشان داده که این کشور حامی رژیم صهیونیستی است و باتوجه به اینکه منکر این قضیه می‌شود ولی برای ایران قابل پذیرش نیست و لازم است جوابی به این دست درازی داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیل در مقابل ایران عددی نیست، افزود: یقینا ایران، جواب این اقدام تروریستی اسرائیل را در زمان و مکان مناسب خواهد داد. مسئولان نظام جمهوری اسلامی آگاه و اشرافیت کامل به موضوع دارند و تدابیر مختلف مورد بررسی قرار گرفته و اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: نیازی نیست که مردم نگران اخبار منتشر شده در فضای مجازی باشند. رژیم صهیونیستی اگر از ایران نمی‌ترسد پس چرا فقط تهدید می‌کند و شاخ و شانه می‌کشد، زیرا می‌داند ایران به قدری قدرتمند است که می‌تواند از خود دفاع کند و آنجا را با خاک یکسان کند.

همتی در ادامه یادآور شد: ایران کشور وسیعی است ولی رژیم صهیونیستی اگر بخواهد دست از پا درازتر کند، ایران فقط با هدف قرار دادند ۲ نقطه از خاک آنجا، چیزی به اسم اسرائیل باقی نمی‌گذارد، علاوه بر آن، تمام اهداف و مواضع کشوری که بخواهد نگاه چپ به ایران کند را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی همچنین گفت: شاید این رژیم بخواهد نقاط کور ایران را نشانه رود ولی با توجه به اینکه ایران یکی از قدرت‌های مهم دنیا و منطقه است و  در کنار اقتدار آفندی، توانمندی‌های پدافندی بالایی دارد، قطعا اجازه نمی‌دهد ملت و مواضع ایران را خطری تهدید کند و انتقام بزرگی خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha