کد خبر 247786
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

نویدکیا:

مشکلات سازمان دفاعی مس را قبول دارم

مشکلات سازمان دفاعی مس را قبول دارم

سرمربی مس رفسنجان به مشکلات سازمان دفاعی تیمش اذعان کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مس رفسنجان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ برابر پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان متوقف شد. محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار کرد: اولین باری بود که با تمام وجود به بازیکنانم به خاطر ارائه یک فوتبال فوق‌العاده جذاب، هجومی و با کیفیت خیلی بالا افتخار کردم. موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشدند و می‌توانستیم بازی را خیلی راحت‌ و با اختلاف برنده شویم.

او افزود: باید واقع‌بینانه به فوتبال نگاه کنیم؛ جاهایی در نیمه اول بود که در ضدحملات موقعیت به پیکان دادیم. پیکان لایه‌های دفاعی خیلی خوبی داشت و سعی می‌کرد در ضدحملات ما را اذیت کند که چندین بار هم توانست این کار را انجام دهد. این به بحث‌های تاکتیکی برمی‌گردد و ما در تمرینات باید مشکلاتمان را حل و تا آنجا که می‌شود از ضدحملات جلوگیری کنیم.

نویدکیا افزود: بازیکنان ما کمی احساساتی شده بودند و دلشان می‌خواست این بازی را ببرند که این سه امتیاز می‌توانست به ما کمک کند که تکانی به خودمان در جدول بدهیم اما متاسفانه بازی را از دست دادیم. همین‌که بازیکنان با تمام وجودشان تلاش کردند و بازی عقب افتاده را برگرداندند و با این همه موقعیت جای تقدیر و تشکر از آنان دارد. جا دارد مشکلاتمان را برای بازی بعدی حل کنیم و بهتر خودمان را آماده کنیم که امتیازهای بیشتری بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه «خط دفاعی تیمش تمرکز اول فصل را ندارد،» گفت: قبول دارم! من در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم چون دوست دارم این سبک بازی را بازی کنند که ممکن است ضدحملات و مشکلاتی در عقب زمین برای تیم ایجاد شود. این مشکل من است و منِ سرمربی باید بتوانم این مشکلات را حل کنم. اوایل فصل گل نمی‌خوردیم چون موقعیت کمی ایجاد می‌کردیم. کم‌کم توانستیم موقعیت‌سازی کنیم و شرایط خود را برای گل زدن بهتر کنیم. مشکلاتی در سازمان دفاعی برای ما به وجود می‌آید که طبیعی است. وظیفه من است که این مشکلات را حل کنم.

نویدکیا در پایان گفت: جذابیت فوتبال به این است که موقعیت داشته باشد و هوادار از آن لذت ببرد. تا وقتی که نتوانیم خوب گل بزنیم قطعاً نمی‌توانیم به یک تیم بزرگ تبدیل شویم. من ترجیح می‌دهم تیم من به جای صفر - صفر، ۲ - ۲ شود ولی مشکل سازمان دفاعی را قبول دارم که باید حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha