کد خبر 247728
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

بازی با ملوان یکی از سخت‌ترین بازی‌ها تا پایان فصل است/ با احترام به استقلال، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

بازی با ملوان یکی از سخت‌ترین بازی‌ها تا پایان فصل است/ با احترام به استقلال، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل امروز این تیم با ملوان صحبت کرد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز پرسپولیس با ملوان اظهار داشت: ملوان از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و نتایجش هم تا اینجای کار گواه این موضوع بوده است. آنها شانس کسب سهمیه دارند و برای بردن پرسپولیس تلاش می‌کنند و کار راحتی مقابل این تیم نداریم. آقای تارتار تیم خوبی بسته و در این چند سال هم معمولاً مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است و به نظرم کار سختی داریم و یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس تا پایان فصل بدون شک این بازی است. 

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: من به شخصه فکر نمی‌کردم اوسمار چنین نتایج خوبی در پرسپولیس کسب کند ولی واقعاً خوب عمل کرده و باعث شده تیم دوباره شانس قهرمانی پیدا کند. تیم نسبت به قبل روان‌تر بازی می‌کند و خریدهای نیم فصل هم به بهتر شدن تیم کمک می‌کند. به نظرم وضعیت تیم خوب است و شانس بالایی برای قهرمانی وجود دارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رقابت با استقلال بر سر قهرمانی هم توضیح داد: از لحاظ فنی در حال حاضر پرسپولیس بهتر از استقلال است ولی خب آنها با اختلاف یک امتیاز صدرنشین هستند. این فاصله قابل جبران است و فکر می‌کنم استقلال در ادامه امتیاز بدهد. مصدومیت‌های استقلال هم به این تیم ضربه زد و مهره‌های کلیدی مثل یامگا و اخیراً مهدی‌پور را هم از دست دادند و اینها برای استقلال مشکل ساز می‌شود. با احترام به استقلال به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. 

رأفت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و در نهایت پرسپولیس با اینکه تکرار می‌کنم بازی سختی مقابل ملوان دارد اما دست پر از زمین خارج شود. برای آقای تارتار هم در ملوان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به جز بازی امروز در سایر بازی‌ها موفق عمل کند. و در پایان هم امیدوارم پرسپولیس به عنوان قهرمانی در هر سه جام برسد و سه گانه خودش را تکرار کند و این اتفاق در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha