کد خبر 247605
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

بارش باران بخشی از راه های بخش گواور گیلان غرب را مسدود کرد

بارش باران بخشی از راه های بخش گواور گیلان غرب را مسدود کرد

فعالیت سامانه ناپایدار طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه باعث بارش باران و سیلابی شدن مسیل ها، ریزش کوه و انسداد برخی از راه های بخش گواور شهرستان گیلانغرب شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علیرضا نظری، سرپرست فرمانداری گیلان غرب عصر چهارشنبه با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی و فعالیت آن طی شبانه روز گذشته در این شهرستان افزود: بارش شدید باعث ریزش کوه و انسداد در برخی راه های مواصلاتی بخش گواور و منطقه گلین از توابع این شهرستان شد.

علیرضا نظری افزود: راه های مسدود شده تا ظهر امروز توسط اکیپ های راهداری بازگشایی شد و هم اکنون دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در این شهرستان پای کارند تا در صورت نیاز نسبت به خدمات رسانی اقدام کنند. 

وی اظهار کرد: بارش شدید باران و تگرگ همچنین موجب فروریختن اسطبل در روستای میرمینگه بخش گواور شهرستان گیلانغرب و تلف شدن ۱۵ راس دام شد.

نظری ادامه داد: همچنین بارش تگرگ به بخش هایی از باغات شهرستان گیلانغرب نیز خسارت وارد کرد که اکیپ های مرتبط بمنظور بررسی لازم و برآورد خسارت به نقاط روستایی شهرستان اعزام شده اند.

او گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تا پیش از ظهر امروز در شهرستان گیلانغرب با فعالیت سامانه بارشی در مجموع ۲۵ میلی متر باران باریده است. شهرستان گیلانغرب یک هزار هکتار باغ مثمر دارد. این شهرستان با بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۱ هزار هکتار زمین های کشاورزی و باغی است که سالیانه ۹۰ هزار تن انوع محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha