کد خبر 247564
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷

مادر شهیدان خالقی‌پور چگونه برای بار چهارم مادر شهید شد؟

مادر شهیدان خالقی‌پور چگونه برای بار چهارم مادر شهید شد؟

مادر شهید می‌گوید: «در حقیقت شهید محمد صادق جاویدی را خداوند سال گذشته به من عطا کرد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، «فروغ منهی» مادر شهیدان خالقی پور در برنامه تلویزیونی «از مامان بگو» که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش میشد، این موضوع را شرح داد که چگونه برای بار چهارم مادر شهید شد: «در حقیقت شهید محمد صادق جاویدی را خداوند سال گذشته به من عطا کرد. سال گذشته به دعوت دکتر قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسمی حضور یافتیم که مادران و همسران شهدا حضور داشتند و من هم دعوت بودم، در حین اجرای مراسم، دکتر قاضی زاده هاشمی روی سن اشاره کردند که امروز میخواهیم شهدای بهزیستی را معرفی کنیم. 

در آنجا ایشان گفتند یکی از این شهدای بهزیستی با وجود سن بسیار کمی که داشته است، به جبهه رفته؛ در آنجا غواص شدت و به شهادت می‌رسد.

مادر شهیدان خالقی‌پور چگونه برای بار چهارم مادر شهید شد؟

بعد اینکه متوجه این موضوع شدیم همه دل‌ها لرزید و من هم در دلم خطاب به این شهید گفتم الهی دورت بگردم من. تو مادرت را ندیدی و همینطور گفتم خوشا بر احوال مادرت که داغ تو را ندید و حالا در بهشت در کنار هم هستید.

همینطور که داشتم با خودم فکر میکردم و اشک‌هایم جاری بود ‌همگی محزون بودیم، آقای دکتر یکباره فرمودند این شهید عزیز سفارش کرده است که بعد شهادتم‌ اگر من شهید شدم برای من یک ختم مادرانه بگیرید و ما برای این شهید ختم برادرانه گرفتیم اما مادرانه نه. و ادامه داد که امروز اینجا آمده ایم تا از مادری خواهش کنیم تا برایش ختم مادرانه بگیریم و دعوت کردندکه من روی سن برو. 

در آنجا عرض کردم آقای دکتر شما میدانید که من سه تا فرزند شهید دارم. این توفیق را به مادر دیگری اهدا کنید اما ایشان گفتند نه قرعه به نام شما درآمده است تا این شهید چهارمین فرزند شهید شما شود و حالا این شهید برای من عزیزی در کنار سایر فرزندانم شده است‌»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha