کد خبر 247538
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳

آقازاده در گفتگو با «حیات» عنوان کرد؛

پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب/ تروریست‌های جیش‌الظلم پاسخ کوبنده‌ای دریافت کردند + فیلم

پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب/ تروریست‌های جیش‌الظلم پاسخ کوبنده‌ای دریافت کردند + فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی باید به پشتیبانان این تروریست‌ها که برخی از آن‌ها در داخل کشور و برخی دیگر در کشورهای همسایه حضور دارند، توجه بیشتری نشان دهد و اقدامات ویژه‌ای علیه آن‌ها ترتیب دهد.

سیدعلی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول‌گری کشورمان در دمشق و پاسخ احتمالی نیروهای مسلح کشورمان به این حمله گفت: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول‌گری کشورمان در دمشق قطعا برخلاف قوانین بین‌المللی است و جمهوری اسلامی ایران این تجاوز را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و در زمان و مکان مناسب پاسخ کوبنده‌ای به این حملات خواهد داد.

وی همچنین در رابطه با درگیری‌های اخیر نیروهای مسلح کشورمان با تروریست‌های گروه «جیش الظلم» در استان سیستان بلوچستان اظهار کرد: تروریست‌هایی که اخیرا با نیروهای مسلح کشورمان در مرزهای جنوب شرقی درگیر شده‌اند عوامل مزدوری هستند که در این منطقه با حمایت برخی کشورهای مجاور ما حضور دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: البته قبلا هم چنین اتفاقاتی رخ داده ولی به لطف خداوند این بار هم این تروریست‌ها هم در راسک و هم در چابهار مثل دفعات گذشته ضربات کوبنده‌ای را دریافت کرده و حتی نیروهای مسلح کشورمان پشتیبانان آنان را شناسایی قرار داده و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرایند شناسایی و دستگیری حامیان این تروریست‌ها همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: این تروریست‌ها می‌دانند که هرزمان دست به کوچک‌ترین عمل مسلحانه‌ای علیه جمهوری اسلامی بزنند با پاسخ کوبنده‌ و درس آموزی مواجه خواهند شد.

آقازاده در پایان گفت: قطعا جمهوری اسلامی باید به پشتیبانان این تروریست‌ها که برخی از آن‌ها در داخل کشور و برخی دیگر در کشورهای همسایه حضور دارند توجه بیشتری نشان دهد و اقدامات ویژه‌ای علیه آن‌ها ترتیب دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha