کد خبر 247498
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

نادعلی خبر داد؛

افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان تهران به ۹۰ هزار تومان

افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان تهران به ۹۰ هزار تومان

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز تفریحی از جمله باغ پرندگان تهران بررسی شد که بلیت این مرکز به مبلغ ۹۰ هزار تومان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران پس از پایان جلسه شورای شهر، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در این جلسه یک فوریت لایحه شهرداری تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه تعیین میزان و چگونگی پرداخت حق الزحمه به اعضای کمسیون‌های موضوعه مانند کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۷ فوریت آنها تصویب شد.

وی ادامه داد: لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز تفریحی از جمله باغ پرندگان تهران بررسی شد که بلیت این مرکز به مبلغ ۹۰ هزار تومان تصویب شد و برای پارکینگ تا سه ساعت مبلغ ۱۰ هزار  ۸۰۰ تومان به تصویب رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات ورود خودرو به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار مورد بررسی قرار گرفت که ۳۸ درصد افزایش بها داشته است.

وی اضافه کرد: بهای خدمات مهاجرین و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت که توسط شهرداری بررسی و تصویب شد و در پایان تصویب صورت جلسه نام‌گذاری و تغییر نام اماکن مورد بحث قرار گرفت که رای کافی از طرف اعضای شورای شهر اسلامی را بدست آورد.

نادعلی همچنین گفت: تعدادی پلاک ثبتی مورد بحث قرار گرفت که باغ بودن یا نبودن آنها به رای اعضای شورای شهر درآمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha