کد خبر 247467
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین است

ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین اما روان در لاین شمالی آزادراه های این استان خبر داد و گفت: رانندگان با توجه به تعطیلات پیش رو از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و به توصیه های پلیس مستقر در جاده نیز عمل کنند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه قزوین اظهار کرد: امیدواریم با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، رانندگان هنگام سفر ضمن رعایت مقررات رانندگی در پایان سفر خاطره انگیزی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

وی ادامه داد: به منظور برقراری ایمنی هر چه بیشتر سطح راه های ارتباطی استان، از امروز تا پایان هفته و به صورت رفت و برگشت محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین - رشت از سوی پلیس راه اعمال شده است.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: توجه به جلو، اجتناب از توقف در حاشیه راه، خودداری رانندگان از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خورو هنگام رانندگی، استراحت ۲۰ دقیقه ای پس از سه ساعت رانندگی، رعایت فاصله طولی و پرهیز از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز و در نهایت امتناع از تغییر مسیر ناگهانی مهمترین مسایلی است که رانندگان در طول سفر باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha