کد خبر 247387
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴

برخلاف جریان بازی از تراکتور گل خوردیم

برخلاف جریان بازی از تراکتور گل خوردیم

سرمربی آلومینیوم گفت: برخلاف جریان بازی و با توجه به خلاقیت فردی تیم حریف گل خوردیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. ما قبل از دریافت گل خیلی با برنامه بازی کردیم و توانستیم راه ارتباطی آن‌ها را قطع کنیم. برخلاف جریان بازی و با توجه به خلاقیت فردی تیم حریف گل خوردیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم که می‌توانیم به  بازی برگردیم. فکر می‌کنم هیچ تیمی این طور در این زمین بازی را بر نگردانده بود. تراکتور هم در پرس و هم در باز پس‌گیری در این زمین قوی است. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و من از این امتیاز علی رغم اینکه می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، راضی هستم.

حسینی گفت: وقتی موقعیت گیر می‌آوریم باید از آن استفاده کنیم اما بازی خوب تیم شما اگر در زمین تراکتور که در باز پس‌گیری توپ و پرسینگ خوب کار می‌کند، رضایت‌بخش است.

گل شما در بازی گذشته تماشایی بود چرا در این بازی این اتفاق رخ نداد؟ حسینی در پاسخ به این سوال افزود: در بازی گذشته تیم حریف هم اجازه داد که آن مدلی گل بزنیم. تراکتور در پرسینگ و باز پس گیری خوب بود و بازیکنان جوان ما دقایقی حفظ توپ خوب داشتند. فکر کنم هیچ تیمی در این زمین به این شکل بازی را کنترل نکرده بود.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: ما تیمی هستیم که سقوط نمی‌کنیم و با بالای جدول هم فاصله زیادی داریم. همیشه سعی می‌کنیم شرافتمندانه بازی کنیم. ما سپاهان و پرسپولیس را شکست داده‌ایم و سعی می‌کنیم مقابل همه تیم‌ها بهترین بازی را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha