کد خبر 247304
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در بهبهان

کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی بهبهان روز دوشنبه با بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، با اشراف اطلاعاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان حین کنترل محورهای ارتباطی دیلم- امیدیه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی تخصصی از خودروهای توقیفی مقدار ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ نیسی گفت: ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست و افزود: با توجه به اینکه مواد مخدر می‌تواند یکی از عوامل ویرانگر خانواده وجامعه باشد، پلیس با قاچاقچیان وتوزیع کنندگان مواد مخدر برابر قانون ومقررات قاطعانه برخورد می‌کند.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم هروئین در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در محور ارتباطی شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: با تحقیقات و بررسی‌های پلیس خبری مبنی بر قصد یکی از سوداگران مرگ برای وارد کردن مواد مخدر به یکی از مناطق شهرستان هندیجان دریافت شد از این رو موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت‌.

سرهنگ کامران خوشناموند ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

وی افزود: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اخبار و اطلاعات آن پیرامون این معضل اجتماعی به پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha