کد خبر 247227
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

در نشست علنی امروز مجلس؛

کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد/ آزادی ۳۵ هزار زندانی با اجرای طرح اصلاح قانون مهریه

کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد/ آزادی ۳۵ هزار زندانی با اجرای طرح اصلاح قانون مهریه

کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، امروز و توسط نمایندگاه مجلس به تصویب رسید.

به گزارش گروه سیاسی حیات، نشست علنی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۷ تن از نمایندگان آغاز شد که نمایندگان مجلس در این نشست، کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را تصویب کردند.

از سوی دیگر، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در این نشست و در تذکری اظهار کرد: چهار سال است که طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و مهریه در نوبت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دارد، هیات رئیسه قول داده بود که این طرح بعد از انتخابات مورد بررسی قرار گیرد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

وی ادامه داد: آن زمان با حقوق یک نماینده می‌شد در ماه سه سکه خرید اما امروز با حقوق ما نمایندگان نمی‌توانیم حتی نصف یک سکه را بخریم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یادآور شد: شب گذشته نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت بود اما هیچ صحبتی از وضعیت دلار و سکه و ارز نشد فقط از هم تعریف کردیم و بعد خداحافظی کردیم.

نوروزی همچنین گفت: این طرح می‌تواند ۳۵ هزار زندانی مهریه را نجات دهد انتظار می‌رود هیات رئیسه آن را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha