کد خبر 247222
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد:

رشد ۷ درصدی مسافران هوایی در نوروز ۱۴۰۳

رشد ۷ درصدی مسافران هوایی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جابه‌جایی سه میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر در سفرهای نوروزی گفت: در مقایسه با سال گذشته رشد هفت درصدی در جابه‌جایی مسافر و نشست و برخاست پروازها را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در سفرهای هوایی نوروزی امسال، هیچ مورد امنیتی نداشتیم، گفت: در کل پروازهای نوروزی، تاخیرها زیر ۱۵ دقیقه بود.

وی با بیان اینکه شرایط سختی را در سفرهای هوایی به دلایل امنیتی و تحریم ها داریم، ادامه داد: جمع پروازهایمان ۲۷ هزار و ۴۰۰ پرواز بود که سهم پروازهای داخلی ۵ هزار و ۷۹۰ پرواز بود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این بازه زمانی، متوسط تاخیر پروازها به کمتر از ۱۵ دقیقه رسید و برای سومین دوره متوالی مرکز کنترل و پایش پروازی را ایجاد کردیم.

وی همچنین خاطرنشان‌کرد: جمع پروازها در نوروز امسال به ۲۷ هزار و ۴۶۸ پرواز با جابجایی سه میلیون و ۳۹۶ هزار نفر رسید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جابه‌جایی ۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر در عملیات نوروزی امسال افزود: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای نوروزی ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر با ۲۷ هزار و ۴۶۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.

او افزود: از این تعداد ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۶۲ مسافر داخلی با ۲۱۶۷۸ پرواز و ۸۳۷ هزار و ۹ مسافر بین‌المللی با ۵۷۹۰ پرواز جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha