کد خبر 247221
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

توصیه قایقران تیم ملی به مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان

توصیه قایقران تیم ملی به مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان

عضو تیم ملی قایقرانی توصیه جالبی را به مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان انجام داد.

علیرضا خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری حیات در خصوص انتصاب والی زاده مرادی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان اظهار داشت: شنیدن خبر مسرت بخش انتصاب فردی توانمند و باتجربه مدیریتی موفق در راس ورزش لرستان در شروع بهار طبیعت را اتفاقی خوش برای آینده نزدیک ورزش استان می‌بینم.

وی افزود: ضمن تبریک ان‌شاءالله شاهد توفیقات روز افزون شما باشیم، به عنوان برادر کوچک ورزشی های لرستان عرض می‌کنم باتوجه به تورم موجود و فشارهای اقتصادی ورزش حرفه ای بسیار پر هزینه شده و فشار بر خانواده های ورزشکاران کمرشکن است و برای همین نیز در نظر داشته باشید، همین بحث باعث ضربه به ورزش کشور شده و تعداد زیادی از ورزشکاران در سطح کشور از ورزش حرفه ای کنار گرفته با این ذهنیت همان افرادی هم که با وجود فشارها حفظ شده اند. از دل و جان برای برافراشتن پرچم مقدس کشورمان با تحمل تمام سختی ها تلاش می کنند، را خطراتی مانند ضعف مدیریت استان ها و اختلافات فی مابین ورزشکار و هیات ورزشی که منجر به تسویه حساب های نامحسوس با ورزشکارانی که حق طلبی می‌کنند،می‌شود.

عضو تیم ملی قایقرانی تصریح کرد: در صورتی که هدف تشکیل هیات ها هموار نمودن مسیر ورزش برای ورزشکاران است اما متاسفانه در برخی موارد شاهد عکس موضوع هستیم به طوری که کم کاری ها، تنگ نظری ها، عدم تخصص،بی تفاوتی های خواسته یا خواسته و هزینه های نابجا باعث گرفتن روحیه و انگیزه از ورزشکار می‌شود.البته چندین عامل دیگر تهدیداتی که در مطلب نمی‌گنجد، موانع ورزشی هستند،که مدیریت قویی می‌طلبد که چاره اندیشی کند مانع کناره گیری های جوانان توانمند کشورمان از ورزش و نظر به شنیده ها این توانایی در شما وجود دارد.

خمسه در پایان گفت: وقتی شنیدم و در خبرها متوجه شدم به دنبال سرمایه گذاران و اسپانسرهایی برای ورزش استان در همان ابتدای روزهای شروع مدیریت تان هستید قلبا به توانمندی های شما معتقد شدم. آرزو می‌کنم ان‌شاءالله در پناه خدای متعال بتوانید با بروز سریع توانمندی های شما و به‌کارگیری معاونین خلاق و مدبر، در مدت زمانی کوتاه بر ضعف ها و مشکلات ورزش استان فائق بیایید و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha