کد خبر 247136
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

تخصیص ۱۰۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار سفر به چهارمحال و بختیاری

تخصیص ۱۰۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار سفر به چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۱۰ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار سفر دوم ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات، حمیدرضا منتظری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در رابطه به مسئولیت اجتماعی صنایع استان، اظهار داشت: در شورای برنامه‌ریزی استان در خصوص شیوه مسئولیت اجتماعی صنایع و واحدهای تولیدی تصمیم‌گیری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ در حوزه مالیاتی عنوان کرد: استان ما به لحاظ استفاده از روش‌های نوین ماده ۱۰۰ در سال گذشته، رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

منتظری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری در زمستان ۱۴۰۲، مطرح کرد: نرخ ۱۳.۵ درصدی بیکاری در سطح استان که رتبه سوم را استان داشته است به نرخ ۹.۳ درصدی در زمستان ۱۴۰۲ رسیده که استان را از رتبه سوم به رتبه سیزدهم رسانده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات در سفر اول ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سفر اول ریاست جمهوری به استان مجموعا ۱۳ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافت که در سه سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به استان به صورتی که ۵۰ درصد در سال ۱۴۰۱ و ۳۵ درصد در سال ۱۴۰۲ و ۱۵ درصد در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حوزه جذب اعتبارات رتبه ۲ کشوری را استان کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در سفر دوم ریاست حمهوری به استان ۱۰ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته که در سال جاری و سال آینده به استان ابلاغ می‌شود.

منبع تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha