کد خبر 247121
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، سیگار، چوب تاغ، توقیف خودروی متخلف و رفع تصرف اراضی از مهمترین آن‌ها است.

سردار جلیل موقوفه‌ای غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، گفت: از این تعداد به مورد شاهرود، یک مورد میامی، یک مورد گرمسار به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه یک مورد زمین خواری در شاهرود با متراژ دو هزار مترمربع در شاهرود مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ارزش این زمین ۸۰ میلیارد ریال برآورد شد که به دلیل نداشتن مدارک کافی مالک مقصر شناخته شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه باند سارقان غیر بومی سیم و کابل در شاهرود متلاشی شد، ابراز کرد: دو مرد و یک زن دستگیر و به انجام شش فقره سرقت اعتراف کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه دپو سیگار خارجی قاچاق با تعداد ۱۵۴ هزار نخ در شاهرود کشف شد، تصریح کرد: ارزش این محموله سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی از توقیف ایسوزو حامل شش هزار و ۵۰۰ لیتر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: ارزش این محموله سه میلیارد و ۵۵ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف ۲۱ خودرو متخلف از ابتدای طرح نوروزی در میامی خبر داد و اضافه کرد: این خودروها دارای تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز بودند.

موقوفه‌ای از کشف دو تن چوب تاغ در گرمسار نیز خبر داد و بیان کرد: تیم شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شده است.

منبع مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha