کد خبر 247116
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

یک کشتی انگلیسی،۲ کشتی اسراییلی وچند ناو آمریکایی راهدف قراردادیم

یک کشتی انگلیسی،۲ کشتی اسراییلی وچند ناو آمریکایی راهدف قراردادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش یمن در ۷۲ ساعت گذشته ۵ عملیات نظامی را در یاری فلسطین و در پاسخ به حمله‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن به انجام رسانده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام ۵ عملیات نظامی از سوی ارتش یمن در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سریع تاکید کرد که این عملیات‌ها در راستای یاری فلسطین و در پاسخ به حمله‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن به انجام رسیده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص این عملیات‌ها بیان کرد: نیروی دریایی، کشتی انگلیسی «HOPE ISLAND» را در دریای سرخ هدف قرار داد.

سریع افزود: نیروی دریایی، ۲ کشتی اسرائیلی را که به سوی بندرهای فلسطین اشغالی در حرکت بودند هدف قرار داد. کشتی نخست «MSC GRACE F» نام دارد که در اقیانوس هند مورد حمله قرار گرفت و کشتی دیگر نیز «MSC GINA» نام دارد که در دریای عرب هدف گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این عملیات با چندین موشک بالستیک به انجام رسید و به لطف خدا در تحقق اهداف خود موفق بود.

سریع ادامه داد: نیروی پهپادی نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را به انجام رساند و طی آن چند ناو جنگی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: تا زمانی که حمله به غزه و محاصره آن پایان نیابد ما به ممانعت از کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند ادامه می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha