کد خبر 247108
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

نجم‌آبادی به «حیات» خبر داد:

تصویب جداول بودجه تا پایان اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد + فیلم

تصویب جداول بودجه تا پایان اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد + فیلم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بعد از اینکه دولت جداول بودجه را به مجلس ارائه کند، تا انتهای اردیبهشت‌ماه، توسط نمایندگان در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با تصویب لایحه بودجه 1403 در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام اصلی بودجه سالانه 1403 قبل از عید مورد تصویب قرار گرفته و با طرح ایرادات و ابهامات آن از سوی شورای نگهبان و رفع این ایرادات در صحن مجلس کلیات قانون بودجه مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: دستور کار امروز ما در موضوع بودجه بحث جداول بودجه است و بر اساس قانون مصوب مجلس فعلی در این حوزه  قرار بر این است که به جهت جلوگیری در اعمال نفوذ در جداول بوجه، این بخش از قانون بودجه را به صورت جدا از احکام بودجه در مجلس بررسی قرار دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که آماده کردن جداول بودجه برای دولت کارت سخت و سنگینی بود، براساس تبصره‌ای که در قانون موجود است اجازه داده‌ایم که دولت تا پایان اردیبهشت‌ماه براساس بودجه سال گذشته خودش را اداره کند.

نجم‌آبادی همچنین در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی تصویب لایحه بودجه 1403 در مجلس گفت: بعد از اینکه دولت جداول بودجه را به مجلس ارائه کند، تا انتهای اردیبهشت ما در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha