کد خبر 247106
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۰

نوروزی در گفتگو با «حیات»:

لایحه عفاف و حجاب جهت انجام آخرین اصلاحات به مجلس رسیده/ جریمه‌ها تعدیل خواهند شد + فیلم

لایحه عفاف و حجاب جهت انجام آخرین اصلاحات به مجلس رسیده/ جریمه‌ها تعدیل خواهند شد + فیلم

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ایرادات مطرح شده بیشتر مربوط به فرق بین تخلف و جرم است، گفت: البته ایرادات به درستی گرفته شده و ان‌شالله اصلاح خواهد شد.

حسن نوروزی، نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با آخرین اصلاحات و ایرادات صورت گرفته در لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان و کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در رابطه با این لایحه شورای نگهبان چند ایراد خاص به آن داشت که جهت رفع ایرادات به کمیسیون حقوقی و قضایی رسیده و امیدواریم بعد از ارجاع مجدد لایحه به شورای نگهبان ایراد خاصی به این لایحه گرفته نشود.

وی افزود: در چندماه گذشته ما در کمیسیون مشترکی که بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی شکل گرفته کار مفیدی کردیم و یک سری ضعف‌هایی که مربوط به مدیریت بنده و دوستانم در کمیسیون قضایی و حقوقی بود برطرف شد. ضعف‌های فوق‌الذکر به‌دلیل حضور بعضی از افراد به عنوان کارشناس در کمیسیون ایجاد شده بود که مشکلاتی را آفریده بود که ان‌شالله رفع خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان هم خاطرنشان کرد: ایرادات مطرح شده بیشتر مربوط به فرق بین تخلف و جرم است. البته ایرادات به درستی گرفته شده و ان‌شاءالله اصلاح خواهد شد.

نوروزیهمچنین در پاسخ به سوال خبرنگار حیات درباره جریمه‌های موجود دراین لایحه برای متخلفین گفت: جریمه‌ها هم تعدیل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha