کد خبر 246965
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

دو حکم جدید در فدراسیون اسکیت

دو حکم جدید در فدراسیون اسکیت

مجید هنرجو در حکمی لیلا زکی زاده را به عنوان سرپرست انجمن اینلاین فری استایل منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با حکمی از طرف رئیس فدراسیون اسکیت، لیلا زکی‌زاده به عنوان سرپرست انجمن اینلاین فری استایل منصوب شد.

"در حکم زکی‌زاده آمده است":

نظر به توانمندی، تجارب و شایستگی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست انجمن اینلاین فری استایل" فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت‌های روز افزون دست یافته و گام‌های مؤثری در مسیر ارتقاء و توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت برداشته شود.

گفتنی است پیش از این شهرام اکبری علاوه بر ریاست هیأت اسکیت استان اصفهان، عهده‌دار این سمت نیز بود که رئیس فدراسیون بابت تلاش‌های روز افزون او در جهت رشد و توسعه این انجمن پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

حضور جنابعالی در انجمن اینلاین فری استایل با تلاش‌های ارزشمند و خدمات مثبتی همراه بود که منجر به مسیر رشد و تعالی این رشته شد که شایسته‌ی تقدیر است. با تشکر از جنابعالی، امیدوارم در ادامه‌ی راه و در سمت ریاست هیات اسکیت استان اصفهان، همچنان سلامت، سربلند و موفق باشید و از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را طلب می‌کنم. همچنین امید است با درایت و توانمندی که در شما سراغ دارم بتوانیم در مسیر رشد و توسعه هر چه بیشتر اسکیت از وجود شما بهره بیشتری ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha