کد خبر 246904
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

ایمان عالمی در گفتگو با «حیات»:

استقلال برای شکست دادن مس انگیزه مضاعف دارد/ با این شرایط بعید می‌دانم سرخابی‌ها مجوز حرفه‌ای بگیرند

استقلال برای شکست دادن مس انگیزه مضاعف دارد/ با این شرایط بعید می‌دانم سرخابی‌ها مجوز حرفه‌ای بگیرند

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد استقلال در بازی امروز با مس رفسنجان با انگیزه انتقام شکست در جام حذفی به میدان می‌رود.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز استقلال با مس رفسنجان اظهار کرد: چند هفته مسابقات تطعیل بوده و اطلاعی از میزان آمادگی بدنی و روحی و فنی بازیکنان نداریم و نمی‌دانیم دو تیم در چه وضعیتی هستند. این بازی تا حدودی تحت تاثیر تقابل اخیر دو تیم در جام حذفی است که مس رفسنجان آن بازی را برد و البته بازی امروز شرایط متفاوتی دارد. به نظرم استقلال انگیزه انتقام هم دارد و همین موضوع یک پوئن مثبت است که باعث می‌شود شانس بالاتری برای برد پیدا کند. در هر صورت باید دید دو تیم در تعطیلات چقدر توانستند خود را در مرز آمادگی حفظ کنند ولی پیش بینی من این است با توجه به تعطیلی مسابقات بازی با کیفیت و جذابی را شاهد نباشیم.

وی افزود: استقلال یک ویژگی مثبت دارد و آنهم این است که ترکیب اصلی خودش را پیدا کرده و در بازی‌های اخیر با ترکیب ثابتی به میدان رفته است. اینکه شما ترکیب اصلی خودت را پیدا کنی و تغییرات زیاد نباشد اتفاق خوبی است چرا که تیم به یک هارمونی خوب می‌رسد و شناخت خوبی میان بازیکنان و تفکر کادرفنی ایجاد می‌شود و همین باعث شده بازی‌های خوب و منظمی را از استقلال شاهد باشیم. امیدوارم نتیجه امروز هم به سود استقلال باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده ولی خب روی کاغذ و با توجه به شرایط جدول شانس اصلی در اختیار استقلال است. اگر بتواند روند خودش در 21 هفته قبل را دنبال کند شانس اول قهرمانی است و اگر در این ثلث آخر لیگ کیفیتش دچار افت بشود تیم‌هایی هستند که جای استقلال را بگیرند. از اینجا به بعد فشار حفظ صدر جدول هم روی تیم خواهد بود و هر چه جلوتر برویم این فشار بیشتر خواهد شد و کادرفنی باید مانع این شود که چنین موضوعی روی روند تیم اثر منفی بگذارد. به نظرم قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست.

عالمی در پایان با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه هم توضیح داد: من نمی‌دانم مسئولان چکار می‌کنند ولی مدت‌هاست بحث خصوصی سازی دو باشگاه مطرح است و الان هم با توجه به چیزهایی که شنیدم قرار است مالکیت را به بانک واگذار کنند و این از نظر من خصوصی سازی نیست. باید موانع درآمدزایی دو باشگاه برداشته شود و بخش خصوصی واقعی رغبت کند پا پیش بگذارد و روی فوتبال سرمایه گذاری کند. با این شرایط من بعید می‌دانم AFC مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha