کد خبر 246869
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

۸۱ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست مخالف بازگشت به خانه‌های خود هستند

۸۱ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست مخالف بازگشت به خانه‌های خود هستند

بر اساس نظرسنجی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ۸۱ درصد شهرک‌نشینان از بیم حملات حزب‌الله حاضر به بازگشت به شهرک‌ها در شمال فلسطین اشغالی نیستند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ بر اساس نظرسنجی رسانه‌های صهیونیستی بیش از ۸۱ درصد ساکنان مناطق شمال فلسطین اشغالی که در پی حملات حزب‌الله اقدام به تخلیه شهرک‌ها کرده‌اند، گفته‌اند تا زمانیکه حزب‌الله به آن سوی رودخانه «لیتانی» عقب‌نشینی نکند، حاضر نیستند به خانه‌های خود باز گردند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه‌نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha