کد خبر 246776
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

بیژن طاهری در گفتگو با «حیات»:

فقط خود استقلال می‌تواند مانع قهرمانی خودش شود/ امیدوارم مشکل مالکیت را تا قبل از فرصت AFC حل کنند

فقط خود استقلال می‌تواند مانع قهرمانی خودش شود/ امیدوارم مشکل مالکیت را تا قبل از فرصت AFC حل کنند

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این باشگاه اگر از مشکلات داخلی ضربه نخورد قهرمان خواهد شد.

بیژن طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در سال گذشته اظهار کرد: استقلال سال خیلی خوبی را سپری کرد. اتفاق بد سال گذشته این بود که ما فصل قبل شایسته قهرمانی در هر دو جام بودیم ولی هر دو را از دست دادیم. خصوصاً جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و قهرمان نشدیم و خاطره تلخی بود. ولی در فصل جدید استقلال فوق‌العاده کار کرد و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. استقلال مشکلات زیادی دارد و بازیکنان خوب خودش را ابتدای فصل از دست داد و در مجموع نسبت به فصل قبل از لحاظ بازیکن وضعیت پایین‌تری دارد ولی توانسته در نتیجه‌گیری خوب عمل کند و صدرنشین باشد. 

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم هم گفت: استقلال شانس بالایی برای قهرمانی دارد و الان هم با اختلاف امتیاز صدرنشین است. اگر بتوانند اتحاد و یکدلی خودشان را در تیم حفظ کنند و ۸-۹ بازی باقی مانده را با پیروزی به پایان برسانند. قهرمانی در دست استقلال است و فقط خودش می‌تواند مانع قهرمانی خودش شود و اگر این فصل تیم قهرمان نشود مقصر اختلافات و مشکلات درونی تیم است که از ابتدای فصل همه می‌گویند آن را حل کنید ولی این کار را انجام نمی‌دهند. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هرچه هست به خیر بگذرد و تمام شود و تیم به قهرمانی برسد چرا که شرایط رسیدن به آن را دارد. 

پیشکسوت استقلال در مورد ماجرای واگذاری این باشگاه هم توضیح داد: روزهای حساسی در پیش است و فرصت زیادی تا زمانی که AFC تعیین کرده نمانده و باید در این فرصت کوتاه مشکلی که در چند دهه آن را حل نکردند حل شود. واقعاً نمی‌دانم چرا ما ایرانی‌ها همه چیز را برای دقیقه ۹۰ می‌گذاریم و به موقعش تا یک مشکل به بحران تبدیل نشود به فکر حل کردنش نیستیم. من نمی‌دانم واگذاری باشگاه در چه مرحله‌ای است ولی امیدوارم تا قبل از پایان فرصت AFC برطرف شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha