کد خبر 246772
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

حماسه روز قدس پشتوانه جبهه مقاومت است

حماسه روز قدس پشتوانه جبهه مقاومت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حماسه حضور شکوهمند روز قدس پشتوانه جبهه مقاومت است.

به گزارش گروه استانی حیات، حجت‌الاسلام والمسلمین  سید سعید حسینی در گفت‌وگویی به اهمیت حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان عالم اشاره و اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال به لحاظ اتفاقات غزه و حمله به کنسولگری ایران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این موضوع حمایتی برای مظلومان عالم خواهد بود.

وی افزود: مردم روزه دار ایران اسلامی و همچنین برخی از دیگر کشورهای اسلامی با حضور در این راهپیمایی انزجار خود را از دشمنان جهان اعلام می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اعلام انزجار از دشمنان اسلام و حمایت از مظلومان عالم پشتوانه‌ای برای جبهه مقاومت و ملت عزه در نبرد با اسرائیل و آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار نسبت به دشمن مقدمه ساز ظهور خواهد بود، تصریح کرد: اعلام نفرت علیه دشمنان اسلام و کانون‌های فساد و ظلم مقدمه‌سازی برای ظهور حضرت حجت خواهد بود که ملت‌های جهان و آزادی خواه این تحول را می‌خواهند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام(ره) برنامه ریزی و چشم انداز روشنی داشتند که در پیروزی انقلاب اسلامی، صدور انقلاب به کشورهای اسلامی و دیگر نقاط دنیا روشن شد و امروز آرمان‌های نظام فراگیر شده است.

به گفته وی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یکی از همین چشم‌اندازهای روشن بود که با انتظار فرج و مقدمه‌سازی ظهور ارتباط دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام راحل(ره) شخصیتی بودند که بر اساس روایت از معصومین مقدمه سازی حلقه های فرج امام زمان(عج) را با همراهی مردم انجام می‌دهد و امروز جلوه‌های ممتاز آزادی‌خواهی را در دنیا می‌بینیم.

وی با اشاره به روایت از امام موسی کاظم(ع) و پیامبر اسلام(ص)، خاطرنشان کرد: ملت ایران با فرمانبری از رهبران خود برای آزادی خواهی و ظهور منجی جریان سازی کرده و منشا خیر و برکت می‌شوند.

امام جمعه کاشان مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس برای محکومی‌های ظلم جهانی دعوت کرد و این حرکت را زمینه‌ساز ظهور و گسترش عدالت خواند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha