کد خبر 246724
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

«حیات» در گزارشی بررسی کرد؛

بحران گلر در اردوی پرسپولیس؛ پاشنه آشیل سرخ‌ها کار دستشان داد

بحران گلر در اردوی پرسپولیس؛ پاشنه آشیل سرخ‌ها کار دستشان داد

در حساس‌ترین شرایط مسابقات لیگ برتر پرسپولیس با یک بحران جدی در خصوص گلر خودش روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل و در پنجره نقل و انتقالات عملکرد موفقی نداشت و مسئولان باشگاه در تقویت پست‌های مد نظر کادرفنی ناکام بودند و همین موضوع منجر به بروز اختلاف میان کادرفنی و مدیریت و در نهایت جدایی و قطع همکاری یحیی گل‌محمدی شد. 

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس در آن ضعف داشت خط دروازه و نبود گلر مطمین و با تجربه روی نیمکت بود تا در مواقعی که بیرانوند به دلیل مصدومیت یا محرومیت در دسترس نبود از او در ترکیب اصلی استفاده شود. مشکلی که نه در پنجره تابستانی و نه در نقل و انتقالات نیم فصل برطرف نشد و گلر نیمکت نشین پرسپولیس امیررضا رفیعی نام دارد که پیش از این تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته و فقط یک بار در طول فصل برای این تیم به میدان رفته است. 

علیرضا بیرانوند در طول روزهای گذشته در تمرینات تیم پرسپولیس حضور فعالی نداشت و همین مسئله سوال‌برانگیز شد. در حالی‌که شایعات ضدونقیضی درباره شرایط بیرانوند به‌وجود آمد، سرانجام مشخص شد که او از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و بعد از انجام معاینات اولیه و عکس‌برداری‌های انجام شده، چشم‌انتظار نظر نهایی پزشکان بود که سرانجام بعد از بررسی نهایی در جلسه امشب، دست دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس گچ گرفته شد.

بحران گلر در اردوی پرسپولیس؛ پاشنه آشیل سرخ‌ها کار دستشان داد
عنوان

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس براساس تشخیص پزشکان، نیاز به 5 هفته مداوا دارد و این مسئله بدان معناست که او باید برای انجام اولین مسابقه باشگاهی خود در سال جدید بیش از یک ماه چشم‌انتظار بماند.

پرسپولیسی‌ها در دوران مصدومیت بیرانوند، باید از حضور امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان خود در خط دروازه بهره ببرند؛ آن‌هم در حالی‌که در این بازه زمانی، سرخ‌پوشان پایتخت باید برابر تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان و البته آلومینیوم اراک به میدان بروند.

این اتفاق در کورس رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند یک زنگ خطر بزرگ برای سرخپوشان باشد چرا که اگر رفیعی بی تجربه نتواند عملکرد خوبی در این دیدارهای مهم و در مقطع حساس کنونی داشته باشد به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی برای سرخپوشان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha