کد خبر 246677
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

محموله تریاک در میامی توقیف شد

محموله تریاک در میامی توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط یک محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار جلیل موقوفه ئی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 92 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس دو استان سمنان و خراسان رضوی کشف و ضبط و  2 متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی در تشریح چگونگی انجام این عملیات مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: در پی اعلام خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بر روی مهره‌های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور، مشخص شد که این افراد قصد دارند مقادیر زیادی تریاک را با یک دستگاه تریلی از طریق استان سمنان به یکی از استان‌های شمالی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: بر این اساس و به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان آغاز شد.

سردار موقوفه ئی عنوان کرد: پس از مسجل شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال این محموله مواد مخدر و با انجام هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میامی با استقرار و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان در محور اصلی مواصلاتی شدند.

وی گفت: پس از شناسایی خودروی حامل مواد مخدر، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میامی در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو ، راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد : در بازرسی از خودرو مورد نظر 92 کیلو و 800 گرم تریاک که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط 2 نفر دستگیر شدند.

 سردار موقوفه ئی از تشکیل پرونده قضائی برای 2 فرد دستگیرشده در این عملیات خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ارجاع شدند.

وی توسعه اقدامات اطلاعاتی را از مسائل محوری در برخورد با قاچاق مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: اولویت قرار گرفتن اقدامات اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به شبکه قاچاق مواد مخدر از مفاد مورد تأکید فراجا در سلسله‌مراتب فرماندهی بوده و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به عنوان متولی در اجرای آن مصمم است و عزم خود را نیز جزم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha