کد خبر 246674
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

کاهش ۳۲ درصدی جان باختگان جاده‌ای

کاهش ۳۲ درصدی جان باختگان جاده‌ای

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال گذشته با وجود همه محدودیت‌ها، حدود ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز در کشور رفع شد و امسال هم با همین جدیت نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: طی این مدت ۲۰ روزه حدود ۲۰۰ هزار نفر در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز بودند.

وی افزود: در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای، حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی انجام حدود ۵۰۰ هزار سفر در در دریاهای شمال و جنوب کشور را اتفاقی بزرگ در خدمت‌رسانی شبکه حمل و نقل دریایی کشور توصیف کرد.

بذرپاش گفت: آمارهای حاکی از آن است که تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده‌ای کشور طی طرح نوروزی ۱۴۰۳ یعنی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، به میزان ۳۲ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده‌ای نوروز ۱۴۰۳، تاکید کرد: با وجود اینکه این کاهش خوشایند است، اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، با وجود همه محدودیت منابع، حدود ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز در کشور رفع شد و امسال هم با همین جدیت نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha