کد خبر 246667
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

رئیس‌جمهور در نشست «طوفان الاحرار»:

طوفان‌الاقصی ثابت کرد رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

طوفان‌الاقصی ثابت کرد رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

رئیس‌جمهور گفت: همه روزهای سال تا زمانی که اشغال فلسطین ادامه دارد،‌ روز قدس است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در نشست «طوفان الاحرار» که در آستانه روز جهانی قدس برگزار شد اظهار کرد: روز جهانی قدس پیروزی و آزادی فلسطین را نوید می‌دهد و الگویی برای اتحاد و همبستگی بین امت اسلامی است تا مسئله فلسطین را حل و اشغالگران را از سرزمین آنان بیرون کنند.

وی افزود: عملیات تاریخی که فلسطین علیه ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی انجام داد ناتوانی آنان در مواجهه با این عملیات را باوجود تجهیزات فراوان‌شان نشان داد. این عملیات نماد و الگویی برای اتحاد امت اسلامی جهت حل مسئله فلسطین است‌.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: امروز برای همه مشخص شده است که رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است‌. آن عملیات تاریخی فلسطین منجر به پایان رژیم صهیونیستی می‌شود. امروز رژیم صهیونیستی با اقداماتش در پی پاک کردن مسئله فلسطین است.

وی یادآور شد: امروز آنچه در غزه رخ می‌دهد نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به هیچ اصول انسانی و اخلاقی و قانونی و بین‌المللی پایبند نیست و همه این جنایات را برای سرپوش گذاشتن بر ضعف داخلی خود انجام می‌دهد.

رئیسی گفت: امروز مسئله فلسطین و غزه نقطه عطفی برای این است که نشان دهد چه کسانی متعهد به اصول انسانی هستند. کسانی که مدعی حقوق بشر در غرب هستند سکوت خجالت‌آوری کرده‌اند و نه‌تنها ماشین جنگی این رژیم را متوقف نمی‌کنند که در این جنگ به رهبری آمریکا مشارکت دارند.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است، اظهار کرد: صبر مثال‌زدنی اهالی غزه و نیروهای مقاومت براساس ایمان و اعتقاد آنان است و نشان‌ داد که رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچکدام از اهداف خود در این جنگ دست پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha