کد خبر 246665
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

سید حسن نصرالله:

طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد

طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد

دبیرکل جزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته است، خاطرنشان کرد که نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه و در همایش منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان درحال رخ دادن است «طوفان آزادگان» است و امیدواریم با گذر زمان هر روز گسترده‌تر و قوی‌تر شود. ما باید برای تجلیل از مقاومت و ثبات مردم غزه بایستیم زیرا آن‌ها با کشتار دسته‌جمعی و گرسنگی مواجه هستند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: روز قدس امسال به برکت طوفان الاقصی بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن به قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و همچنین قوانین هیچ توجهی نمی‌کند. بر اهمیت ثبات و مقاومت و تداوم تلاش‌ها و یقین به اینکه پیروزی در راه است تاکید می کنیم و این مساله به غزه و تمام جبهه‌ها مربوط می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مواضع جبهه‌های لبنان، یمن و عراق که به‌رغم تهدیدها به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهند گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر موضع ثابت و محکم خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن تشکر می‌کنیم. از کشور سوریه نیز به خاطر حمایت از جنبش‌های مقاومت علیرغم تهدیدها تقدیر می‌کنیم.

سید حسن نصرالله افزود: ما باید برای فراهم کردن عناصر قدرت تحقق اهداف طوفان الاقصی تلاش کنیم و این وظیفه همه ماست. برخی‌ در راستای خدمت به دشمن بر روی حجم قربانی‌ها و تلفات تمرکز می کنند و میزان دستاوردهای مقاومت را نادیده می‌گیرند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: جنگ ۳۳ روزه پروژه خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ را با شکست مواجه کرد و نبرد طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه، سقوط نهایی و نابودی قرار داد و با گذر زمان نشان‌های این امر برملا خواهد شد. باید تلاش کنیم تا پیروز از این نبرد خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha