کد خبر 246605
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ایلام

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با بیش از ۳۰ فقره شرارت در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار "جمال سلمانی " فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و چاقو کشی و سلب آسایش توسط 2 نفر از اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهمان که دارای سابقه بیش از ۳۰ فقره شرارت بودند با عربده کشی و شرارت موجب برهم زدن نظم و امنیت شهروندان شده بودند، با اقدام به موقع ماموران کلانتری۱۱ در محل دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه و چاقو کشف شد، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به چاقو کشی، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، اظهار کرد: فراجا در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha