کد خبر 246596
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

در حاشیه نشست هیات دولت تشریح شد؛

توضیحات وزیر ارتباطات درباره علت اختلال‌های گسترده در پیام‌رسان‌های داخلی

توضیحات وزیر ارتباطات درباره علت اختلال‌های گسترده در پیام‌رسان‌های داخلی

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره علت برخی اختلال‌ها در پیام‌رسان‌ها توضیح داد و اعلام کرد که در حال راه‌اندازی دیتا سنتر دوم این پیام‌رسان‌ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

به گزارش گروه ارتباطات حیات، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره اختلال در یکی از پیام‌رسان های داخلی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیام رسان یک مشکل سخت‌افزاری داشت که حل شد و تلاش بر این است که مردم این اختلال‌ها را تجربه نکنند.

وی درباره تعدد اختلال ها در پیام‌رسان‌ها، گفت: دیروز چند ساعت یک پیام‌رسان خارجی اختلال داشت. گاهی اختلال طبیعی است، ولی باید تلاش شود که تکرار نشود و به حداقل برسد. زیرساخت این پیام رسان ها را وزارت ارتباطات تامین می‌کند و تلاش ما این است که روز به روز کیفیت زیرساخت‌ها تقویت شود. در حال راه‌اندازی دیتا سنتر دوم این پیام رسان ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

آخرین وضعیت لایحه امنیت کاربران

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت لایحه امنیت کاربران اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون حقوقی - قضایی دولت در دست بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

زارع‌پور همچنین گفت: قسمت‌هایی از لایحه به‌ علت بخش‌های قضایی نیازمند تایید قوه قضائیه بود که در همین ارتباط نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال شد تا نظر آنها برای این بخش‌ها کسب شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha