کد خبر 246568
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد اعلام شد

مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد اعلام شد

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، هفدهم فروردین از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز چهارشنبه  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اجتماع راهپیمایان ساعت ۹ صبح روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد. سخنران پایانی راهپیمایی «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۱۵ شهر و بخش استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: استقرار تماشاخانه و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مسیر راهپیمایی، برگزاری پرسمان انقلاب اسلامی و مقاومت و برپایی نمایشگاه در صحن قدس از جمله برنامه های جانبی در روز راهپیمایی است.

سلطانی گفت: روز جهانی قدس امسال که مردم فلسطین مظلوم و غزه مقاوم زیر سنگین‌ترین آماج حملات وحشیانه‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار دارند، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان با انگیزه دو چندان و گام‌های استوار در راهپیمایی روز قدس و همراه با امت اسلامی و ملت آزادیخواه جهان، با ظلم و جنایت جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه بر می‌خیزند.

امام خمینی در روز ۱۳ رمضان ۱۳۹۹(ه. ق) برابر ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیده و از جهانیان بویژه دولت‌ها و ملت های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر اسرائیل از بیت المقدس به هم بپیوندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha