کد خبر 246545
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

با صدور پیامی؛

سردار کارگر حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

سردار کارگر حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

مشروح متن این‌پیام به این‌ترتیب است:

«وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا»

برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و اهداء سلام.

با احترام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد خستگی ناپذیر سال‌های حماسه و ایثار، شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همسنگر بزرگوارش سردار سرتیپ پاسدار محمد هادی حاج رحیمی و دیگر همرزمان شهیدشان، در لیالی قدر و در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جنابعالی و همرزمان آن شهیدان والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

یقینا حیات طیبه شهیدان تابلوی زیبایی از ایثار، اخلاص و جانفشانی و آیینه تمام نمای ایستادگی و پایمردی مردمان این مرز و بوم در عرصه جهاد و مقاومت هستند که ثمره آن نوشیدن شهد شیرین شهادت است.

شهیدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبولی مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَمات الهی‌اند.

از درگاه باری تعالی حشر آنان را با سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسالت داشته و برای خانواده معزز و بازماندگان شان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha