کد خبر 246531
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

تقابل تراکتور و سپاهان برای هر دو تیم حیاتی است/ تیمی که وسط میدان را بگیرد برنده است

تقابل تراکتور و سپاهان برای هر دو تیم حیاتی است/ تیمی که وسط میدان را بگیرد برنده است

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل حساس امروز تراکتور و سپاهان در لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای سپاهان و بلاتکلیفی مدیریتی در این مجموعه پس از استعفای منوچهر نیکفر اظهار کرد: من در جریان امور داخلی باشگاه نیستم و باید از باشگاه بپرسید که وضعیت مدیریت در حال حاضر در چه حالی است ولی فکر می‌کنم آقای نیکفر کماکان مشغول به فعالیت هستند و وقتی هیات مدیره واکنشی نسبت به استعفای ایشان نداشتند یعنی این استعفا را قبول نکردند و یا حداقل تا انتخاب مدیرعامل یا سرپرست جدید آن را به تعویق انداختند. به هر حال هرچه هست ما از درون باشگاه و اتفاقات آن بی‌خبر هستیم.

وی در مورد وضعیت فنی تیم سپاهان هم گفت: سپاهان فصل سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و مسائل غیرفنی خیلی روی بعد فنی تیم تاثیرگذار بود. مساله اول تعیین سقف قرارداد بود که به نظرم یک کار کارشناسی نشده بود و عواقب و نتیجه آن را هم دیدیم و بعد از آن محروم کردن بازیکنان و کسر امتیاز بود. وقتی شما برای یک بازیکن کارت بازی صادر می‌کنید یعنی آن بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ندارد و دلیلی ندارد بعدش به خاطر آن از تیم امتیاز کم شود. کما اینکه کمیته استیناف آن امتیازات را برگرداند ولی اثری که آن اتفاق روی روحیه بازیکنان گذاشت در چندین بازی خودش را نشان داد.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: پس از آن ماجرای بازی با الاتحاد پیش آمد و در کل سپاهان این فصل درگیری‌های زیادی داشت که باعث می‌شود ضعف‌های تیم را نتوانیم صرفاً به مسائل فنی ربط دهیم و مسائل بیرونی روی تیم تاثیرگذار بود. در حال حاضر اوضاع سپاهان می‌تواند رو به بهبودی برود و این دیگر هنر آقای مورایس است که در 10-11 بازی باقی‌مانده چطور نتیجه بگیرد. الان سپاهان از دو بازی عقب افتاده بتواند 6 امتیاز کامل را بگیرد به کورس قهرمانی برمی‌گردد و می‌توان گفت چیزی از دست نداده است.

وی در رابطه با تقابل امروز تراکتور و سپاهان توضیح داد: بازی حساسی است و دو تیم برای رسیدن به استقلال و پرسپولیس در بالای جدول و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند و یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. تراکتور تیم خوبی است و هرچه فصل جلوتر رفت به ثبات تاکتیکی بالاتری رسید و واقعاً بازی با این تیم در تبریز سخت است.

سیدصالحی همچنین گفت: دو تیم نقاط ضعف و قوتی دارند ولی به نظرم این بازی را میانه میدان در می‌آورد و هرکس بتواند خط هافبک دیگری را تحل کنترل در بیاورد و وسط زمین را در اختیار بگیرد شانس برد بیشتری خواهد داشت. امیدوارم فارغ از نتیجه یک بازی خوب را شاهد باشیم و تیمی که مستحق پیروزی است به برتری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha