کد خبر 246477
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز مسیر و ساعت برگزاری آیین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در اهواز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سلطان محمد رضوانی در نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری به رسانه‌ها اعلام کرد: هم‌زمان با آخرین جمعه ماه رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر کشور در کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری اهواز بیان کرد: راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود و مردم اهواز با حضور در این آئین بار دیگر با آرمان‌های قدس تجدید پیمان می‌کنند.

رضوانی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز، از خیابان امام خمینی (ع) غربی، مقابل مسجد آیت‌الله جزایری آغاز می‌شود و تا مصلای مهدیه امام خمینی(ره) واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی ادامه خواهد داشت.

وی به برخی از برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای طول مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده که توزیع اقلام فرهنگی یکی از آنها است.

رضوانی عنوان کرد: همچنین برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که در طول مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز برای این عزیزان اجرا می‌شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل روز جهانی قدس نامگذاری شده است؛ ‌هرساله نه تنها ملت ایران بلکه بیشتر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و ‌نفرت خود را از اسراییل نشان داده و ‌با مردم فلسطین میثاقی دوباره می بندند.

جمعه هفته جاری، هفدهم فروردین روز جهانی قدس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha