کد خبر 246460
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

جانشین فرماندهی انتظامی شهریار گفت: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در هفت روز گذشته در نیمه دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۹۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کیانوش نورمحمدی، جانشین فرماندهی انتظامی شهریار روز سه شنبه اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

سرهنگ نورمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می باشد.

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران طی اطلاعیه ای گفت: برابر تدابیر متخذه با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی و پایان یافتن مسافرت ها، تمامی مراکز پذیرایی با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت در طول روز را نداشته و می بایست از ارائه خدمات به شهروندان تا اذان مغرب به حرمت ماه میهمانی خدا و حفظ حرمت روزه داران خودداری نمایند.

این اطلاعیه افزود: در صورت مشاهده مراکز صنفی پذیرایی توسط واحد های گشتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در سطح شهرستان های غرب استان تهران فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha