کد خبر 246458
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد؛

پلمب سه واحد صنفی متخلف در کرج

پلمب سه واحد صنفی متخلف در کرج

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پایش نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «حمیدرضا کیوانفر» مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اظهار کرد: گشت مشترک شعبه ششم تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان سازمان صمت و بهداشت یک واحد صنفی نانوایی را به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز در پخت نان و فروش اجباری ، یک واحد لبنیاتی را برای فروش و عرضه مواد غذایی که فاقد سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا بودند و انبار یک فروشگاه زنجیره ای را به دلیل شمارش کالاهای تاریخ مصرف گذشته پلمب و مقادیر قابل توجهی موادغذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز افزود: طرح تشدید نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها ، ترمینال های مسافربری با جدیت ادامه دارد. 

وی افزود: گشت سیار تعزیرات حکومتی نیز در مناطق متخلف استان البرز فعال شده است، با بازدیدهای صورت گرفته اکنون هیچگونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد.

کیوانفر خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی همچنین علاوه بر رصد کالاهای اساسی ، کالاهای مورد نیاز عموم را نیز رصد کرده و با متخلفان برخورد می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha