کد خبر 246443
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

«حیات» گزارش می‌دهد؛

جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ برتر؟!

جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ برتر؟!

با اعلام رسمی جدایی علیرضا جهانبخش از باشگاه فاینورد در پایان فصل احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ برتر فوتبال ایران تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛باشگاه فاینورد با انتشار بیانیه‌ای وضعیت آینده حرفه‌ای علیرضا جهانبخش را تشریح کرد. این بال ایرانی قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه هلندی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و در قرارداد او بند تمدید یک ساله وجود دارد.

در این بیاینه آمده که این باشگاه هلندی بند تمدید یک ساله قرارداد دو بازیکن خود یعنی علیرضا جهانبخش و کوستاس لامپرو را تمدید نخواهد کرد و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است. فاینورد اما تأکید کرد که فسخ رسمی قرارداد یا خودداری از فعال کردن بند تمدید قرارداد همیشه به معنای پایان همکاری نیست و این باشگاه ممکن است برای عقد قرارداد جدیدی با این دست بازیکنان برای فصل آینده، وارد مذاکره شود.

این به معنی خروج احتمالی جهانبخش از فاینورد در پایان فصل است و با این شرایط دیگر بعید است او را در این باشگاه مطرح هلندی ببینیم. از سوی تا کنون خبری مبنی بر علاقه سایر باشگاه‌های هلندی یا لیگ‌های دیگر فوتبال اروپا به جذب این بازیکن شنیده نشده است. این بازیکن که مرز 30 سالگی را رد کرده نتوانسته در ترکیب فاینورد در این فصل انتظارات را برآورده کند و این موضوع او را مجاب می‌کند تا به ادامه حضور در اروپا با شرایط فنی و مالی پایین‌تر از حال حاضر رضایت دهد و یا به قاره آسیا بازگردد.

یک مقصد جهانبخش می‌تواند حضور در لیگ‌های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باشد و دیگری بازگشت به فوتبال ایران. با توجه به تغییراتی که در تیم ملی در حال رقم خوردن است و عدم علاقه قلعه‌نویی به دعوت از بازیکنان از لیگ‌های این چنینی ممکن است او را در این خصوص دچار تردید کند. به همین دلیل بود که بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی و... مجبور به بازگشت به لیگ برتر شدند تا شانس بیشتری برای ملی پوش شدن داشته باشند و بعید نیست جهانبخش هم چنین رویکردی مد نظر داشته باشد.

این بازیکن از نفرات مورد علاقه جواد نکونام است و رابطه خوبی هم با یکدیگر دارند و در فصل جاری هم در فهرست خرید او حضور داشت و حالا با توجه به شرایط جدیدی که تجربه می‌کند احتمال حضورش در ایران بیشتر است. پرسپولیس هم ممکن است با توجه به شرایط جدید نسبت به جذب او ابراز علاقه کند چرا که این بازیکن پرسپولیسی است و پیش از لژیونر شدنش هم قراردادی داخلی با پرسپولیس امضا کرده بود و از داماش قصد داشت به این تیم ملحق شود.

به هر جهت جهانبخش از الان یکی از سوژه‌های داغ پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha