کد خبر 246427
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در اتوبان ستاری تهران

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در اتوبان ستاری تهران

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از حضور بزنگاه ماموران کلانتری جنت آباد و جلوگیری از سرقت تلفن همراه شهروندی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گویی در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی 138 جنت آباد در محدوده بزرگراه ستاری در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت ان اس مشکی پلاک مخدوش که ترک نشین آن به صورت پیاده در حال زاغ زنی بود مشکوک و مراقبت های ویژه پلیسی را آغار کردند.

وی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت راننده یک دستگاه خودروی سانتافه را که در حال مکالمه تلفنی بود شناسایی کرد ادامه داد: به محض وقوع سرقت ماموران دستور ایست صادر و متهمان که ماموران پلیس را در نزدیکی خود می‌دیدند به صورت پیاده و با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت به فرار موتورسوار اشاره کرد و گفت: در یک عملیات پلیسی ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک عدد گاز اشک آور کشف و متهم به سرقت تلفن همراه با همکاری همدستش اعتراف کرد.

ان مقام انتظامی با بیان اینکه متهم سابقه دار می‌باشد ادامه داد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ مافی در پایان به شهروندان هشدار داد: هنگام استفاده از تلفن همراه شیشه‌های خودرو را بالاکشیده و یا از هندزفری استفاده کنید. تا از احتمال وقوع سرقت جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha