کد خبر 246400
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

جمعیت هلال احمر به بیش از هزار حادثه‌دیده در چهارمحال و بختیاری امدادرسانی کرد

جمعیت هلال احمر به بیش از هزار حادثه‌دیده در چهارمحال و بختیاری امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از خدمت‌رسانی به یک‌هزار و ۳۳۹ حادثه‌دیده از ۲۴ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین سالجاری در قالب طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مسعود مثنوی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۲۷ پایگاه امداد و نجات نوروزی شامل ۱۳ پایگاه جاده‌ای ثابت، چهار پایگاه امدادی موقت، پنج پایگاه امدادی کوهستان، یک پایگاه واکنش سریع، چهار تیم توانی بانوان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران بودند.

وی اظهار داشت: در این مدت ۵۲ حادثه در استان به وقوع پیوست و ۴۰۶ خانوار و یک‌هزار و ۳۳۹ نفر دچار حادثه شدند که به یک‌هزار و ۲۴۴ نفر امدادرسانی شد.

به گفته وی، در این مدت به یک‌هزار و ۱۶۴ فرد گرفتار در برف و کولاک استان خدمات‌رسانی انجام شد.

مثنوی اظهار داشت: خدمات ارائه شده به حادثه‌دیدگان با حضور ۱۸۵ نیروی امدادی در قالب ۵۸ تیم عملیاتی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از خدمات‌رسانی به ۱۴۱ هزار و ۲۲۴ نفر توسط داوطلبان عضو این جمعیت از ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این خدمات در قالب بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت به مسافران نوروزی ارائه شد و این خدمات با همکاری ۲ هزار و ۱۰۶ نفر روز از جوانان داوطلب ارائه شده است.

به گفته وی، ۲۰ هزار و ۵۷۷ نفردر سطح استان نیزبه پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۱۹ هزار و ۹۱۵ کودک از فضای دوست‌دار کودک بهره‌مند شدند.

مثنوی اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۲۳۷ نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی، چهار هزار و ۷۲۳ نفر به غرفه طرح یاس مراجعه کردند و خدمات درمانی و بهداشتی از جمله سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۱۵هزار و ۹۱۸ نفر انجام شد.

وی افزود: در این مدت با اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) ۱۲ هزار و ۶۹۵ اصله نهال توزیع و غرس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha