کد خبر 246394
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

محکومیت ۵۲ میلیاردی یک واحد صنفی به جرم احتکار

محکومیت ۵۲ میلیاردی یک واحد صنفی به جرم احتکار

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از محکومیت ۵۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط تعیین شده دولت و احتکار کالا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ حسین رحیمیان، مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: پرونده احتکار ۵۸۳ کیسه آرد، هزار و ۸۰ عدد پودر دستی و تعداد ۱۶ کیسه کود اوره به ارزش یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال در شعبه سیار تعزیرات حکومتی دیواندره رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف رعایت نکردن ضوابط تعیین شده دولت را محرز و علاوه بر الزام به عرضه فروش کل کالاهای احتکار شده، نصب پارچه بر سر در واحد صنفی به عنوان متخلف و تعطیلی واحد صنفی به مدت یک ماه، متهم ردیف اول را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته رحیمیان، شعبه همچنین متهم ردیف دوم را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و متهمان جمعاً به پرداخت ۵۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: با گزارش واحد بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیواندره، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به محل انبار این واحد صنفی حاضر و این میزان کالای احتکار شده را کشف و حکم به محکومیت این واحد صنفی صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha