کد خبر 246342
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با حیات:

پاسخ ایران عواقب وخیمی برای رژیم صهیونیستی دارد/ در مکان و زمان مناسب انتقام می‌گیریم

پاسخ ایران عواقب وخیمی برای رژیم صهیونیستی دارد/ در مکان و زمان مناسب انتقام می‌گیریم

حیدری گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرتی نیست که این حرکت اسرائیل را بی پاسخ بگذارد و قطعا پاسخ ایران عواقب وخیمی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت زیرا این رژیم به صورت آگاهانه این اقدام را انجام داده است و باید منتظر انتقام ایران بماند.

شهریار حیدری، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بین الملل است زیرا سفارت و کنسولگری ها به منزله خاک آن کشور محسوب می‌شود و از حمایت و مصونیت بین المللی نیز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و دولت سوریه باید این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در نهادهای بین المللی ثبت کنند افزود: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی ماه هاست که در غزه، مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیده است و مورد انتقاد مردم جهان قرار گرفته است و از سوی دیگر سیاست های نتانیاهو مورد انتقاد خود اسرائیلی ها قرار دارد سعی کرد با این کار، توجه ها را به سمت دیگر هدایت کند که بی شک یک اشتباه استراتژیک است. 

حیدری عنوان کرد: هیچ کشور و دولتی این اقدام رژیم صهیونیستی را تایید نمی‌کند از سوی دیگر، این حق مسلم ایران است که در هر زمان و مکانی، پاسخ مناسبی به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بدهد زیرا حاکمیت ایران نقض شده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرتی نیست که این حرکت اسرائیل را بی پاسخ بگذارد و قطعا پاسخ ایران عواقب وخیمی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت زیرا این رژیم به صورت آگاهانه این اقدام را انجام داده است و باید منتظر انتقام ایران بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha