کد خبر 246321
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

ترافیک عادی و روان در محورهای خروجی گیلان/ حجم ترددهای برون‌شهری از عصر امروز افزایش می‌یابد

ترافیک عادی و روان در محورهای خروجی گیلان/ حجم ترددهای برون‌شهری از عصر امروز افزایش می‌یابد

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه مسافران نوروزی زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای خروجی استان روان و عادی است و در این زمان ترافیک نداریم.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه استان گیلان، ۱۳ فروردین ماه با اشاره به اینکه با توجه به پایان ایام تعطیلات نوروز، پیش‌بینی می‌شود محورهای مواصلاتی گیلان با افزایش حجم تردد وسایل نقلیه روبرو شود، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای خروجی استان روان و عادی است و در این زمان ترافیک نداریم اما با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی پیش‌بینی می‌شود در زمان عصر و غروب بر حجم ترددهای برون شهری افزوده شود.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر مسیر موقت آزادراه منجیل به رودبار انجام شد؟ افزود: در حال حاضر چون ترافیکی نداریم، تغییر مسیر موقت آزادراه هم ضرورتی ندارد.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه مسافران نوروزی زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند، گفت: پیش‌بینی می‌شود محورهای مواصلاتی گیلان با افزایش حجم تردد وسایل نقلیه روبرو شود لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم با رعایت قوانین و رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راه گیلان تمام تلاش خود را به صورت ۱۰۰ درصد و با تمام امکانات برای تامین امنیت جاده‌ای و ترافیکی در این ایام به کار گرفته است، گفت: پلیس راه استان با بکارگیری ۸۶ تیم گشت خودرویی و موتوری در محورهای خروجی استان و همچنین محل‌های منتهی به تفرجگاه‌ها، نسبت به تامین نظم و تسهیل در امر عبور و مرور اقدام می‌کند.

صفاری که با ایسنا گفتگو می‌کرد، علت وقوع سوانح رانندگی روزهای اخیر در استان گیلان را واژگونی اعلام کرد و افزود: خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت وقوع چنین تصادف‌هایی است و به همین منظور همواره به رانندگان توصیه شده تا در طول سفر به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی در پایان به رانندگان تاکید کرد: در صورت بروز تصادف منجر به خسارت اگر وسایل نقلیه قابل حرکت بودند بدون درنگ آن‌ها را به سمت راست هدایت و باعث ترافیک و راه بندان نشوید و در صورت بروز حوادث منجر به جرح ضمن حفظ صحنه و ایمن‌سازی محل حادثه با پلیس۱۱۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha