کد خبر 246319
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

رئیس مرکز بهداشت کیش خبر داد؛

کشف و امحای حدود ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کیش

کشف و امحای حدود ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کیش

رئیس مرکز بهداشت کیش از کشف و امحای ۳۷۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، اسدالله احمدی رئیس مرکز بهداشت کیش، در این خصوص اظهار کرد: از ۱۵ اسفند پارسال تا ۱۰ فروردین امسال ۱۸۴۱ نوبت بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و به ۲۶ شکایت بهداشتی رسیدگی شد.

وی به انجام ۶۰ نوبت نمونه برداری از مواد غذایی و ۱۶۵۵ نوبت سنجش بهداشتی مواد غذایی با وسایل قابل حمل اشاره کرد و افزود: ۵۳۶ نوبت بازدید از اماکن عمومی و هزار و ۳۰۵ نوبت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده است و کارشناسان بهداشت محیط به متصدیان اصناف توصیه‌های بهداشتی را ارائه کردند.

رئیس مرکز بهداشت کیش بیان کرد: ۶۰ نوبت نمونه برداری مواد غذایی، ۷۴۸ نوبت کلر سنجی، ۲۸ فقره صدور اخطار بهداشتی، معرفی یک متخلف به دادگاه و پلمب یک واحد متخلف از مهمترین فعالیت‌های بهداشت محیط از آغاز شروع تشدید نظارت‌های بهداشتی بوده است.

احمدی که با ایسنا گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: سامانه ۱۹۰ و تلفن‌های ۰۹۳۳۷۶۹۰۱۹۹ و ۴۴۴۲۳۳۱۱ با پیش شماره ۰۷۶ آماده دریافت گزارش‌های مردمی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha