کد خبر 246309
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

مقاومت اسلامی عراق:

به اهدافی در مناطق اشغالی حمله کردیم

به اهدافی در مناطق اشغالی حمله کردیم

نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، نیروهای مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که سحرگاه امروز یک هدف حیاتی در سرزمین‌های اشغالی را با سلاح‌های مناسب بمباران کردیم.

مقاومت اسلامی عراق افزوده است که مجاهدان ما با سلاح‌های مناسب به اهداف مورد نظر در مناطق اشغالی حمله کردند.

ساعاتی پیش نیز رسانه‌های اسرائیلی از فعال شدن آژیر خطر در ایلات و حومه آن از ترس نفوذ پهپاد خبر دادند.

همزمان الجزیره گزارش داد که امروز صدای انفجارهایی در شهر ایلات در جنوب اسرائیل به صدا درآمد و پرنده‌های مشکوک و ناشناس وارد حریم هوایی منطقه شدند.

یک روزنامه اسرائیل نیز اعلام کرد که یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب اسرائیل شاهد رهگیری یک پهپاد در آسمان بوده است.

در عین حال، منابع عبری زبان تائید کردند که یک کمپ ارتش اسرائیل پس از اعلام رهگیری یک شیء پرنده در آسمان شهر مورد اصابت پهپاد قرار گرفته است. همچنین گفته شده است که آتش سوزی پس از آژیر خطر در ایلات بر اثر سقوط موشک، پهپاد یا موشک رخ داده است و نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند.

منابع اسرائیلی نیز سقوط چند پهپاد ناشناس و آسیب دیدن چند نقطه در ایلات را تأیید کردند.

اسرائیل هیوم نیز گزارش داده است که ارش یک شیء هوایی مشکوک را در شرق ایلات شناسایی کرد که در خلیج شهر فرود آمد و به یک ساختمان در منطقه آسیب رساند.

این در حالی است که کانال ۱۲ اسرائیل مدعی شده است که پس از سقوط هواپیمای بدون سرنشین در ایلات به جایی آسیبی وارد نشده است.

یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که یک شیء هوایی مشکوک از سمت اردن وارد حریم هوایی اسرائیل شد و ساختمانی در ایلات را هدف قرار داد.

ارتش اشغالگر اسرائیل هم با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط تائید کرد که پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر ایلات، یک هدف هوایی مشکوک در حال عبور از شرق شناسایی شد.

رسانه‌های عبری زبان گفته‌اند که به نظر می‌رسد مسئول پرتاب پهپاد به سمت ایلات از عراق بوده است نه از یمن.

این برای چندمین بار است که بندر اشغالی ایلات همزمان با ادامه جنگ و بمباران غزه هدف حملات گروه‌های مقاومت منطقه‌ای قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha