کد خبر 246251
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

جنایتی دیگر در حق فلسطینیانِ منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه؛

۱۷ شهید در حمله به محل توزیع کمک‌های بشردوستانه در غزه

۱۷ شهید در حمله به محل توزیع کمک‌های بشردوستانه در غزه

منابع فلسطینی بامداد یکشبنه گزارش دادند که بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیانی که در غزه منتظر دریافت کمک بودند، دست‌کم ۱۷ نفر شهید و ۳۰ نفر زخمی شدند.

 به گزارش گروه بین الملل حیات؛ ارتش رژیم صهیونیستی باز هم گروهی از مردم غزه را که در میدان کویت در صف انتظار کمک‌های بشردوستانه برای دریافت غذا بودند، هدف حمله قرار دادند که دست‌کم ۱۷ فلسطینی بعد از این حمله به شهادت رسیده و ۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

تارنمای فلسطین الیوم بامداد یکشنبه گزارش داد که در پی حمله نظامیان رژیم اشغالگر به کمیته‌های متشکل از عشایرانی که امنیت توزیع کمک‌ها را در میدان الکویت در جنوب شرق غزه تأمین می‌کردند، دستکم ۱۷ نفر شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه که از ۷ اکتبر سال گذشته آغاز شده ادامه داده و سیاست گرسنگی و ایجاد قحطی در این منطقه را پیگیری می‌کند و در همین راستا از طریق هدف قرار دادن فلسطینیان و کمیته‌های توزیع از دسترسی ساکنان این منطقه به کمک‌های بشردوستانه جلوگیری می‌نماید.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی بامداد یکشنبه در ادامه جنایات ددمنشانه این رژیم در نوار غزه از بمباران مجدد اردوگاه المغازی در مرکز این باریکه خبر دادند که طی شماری شهید و مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته نیز در اقدامی مشابه گروهی از مردم غزه را که برای دریافت آرد تجمع کرده بودند، مورد حمله قرار داده بود. به دنبال این حمله، بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و صدها نفر دیگر مجروح شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha