کد خبر 246244
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۹

سرکشی عیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از رزمندگان مستقر در مرزهای کشور

سرکشی عیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از رزمندگان مستقر در مرزهای کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام نوروز به صورت  زمینی و هوایی از نقاط مرزی  شمال غرب ،جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرماندهان قرارگاهای حمزه سیدالشهدا، نجف اشرف، عاشورا، کربلا و قدس  با حضور در مناطق مأموریتی قرارگاه های نیروی زمینی سپاه در مرزها آخرین وضعیت مناطق و یگان‌های مختلف  مستقر در مرزهای کشور را از نزدیک ارزیابی و از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

سردار پاکپور اظهار کرد: آمادگی کنونی یگان‌های نیروی زمینی سپاه از حیث تجهیزاتی و نیروی انسانی بسیار مطلوب است و رزمندگان  در اوج هوشیاری در حال مرزبانی از کیان اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به مرزداران تاکید کرد: امنیت مردم و کشور مرهون وجود شما عزیزان است.

وی افزود: در شرایطی که مردم شب، روز و سال و به ویژه روزهای عید را در کنار خانواده و در نهایت آرامش و امنیت سپری می کنند، شما با از خودگذشتگی در برابر همه ی عوامل تهدید کننده امنیت مردم در نقاط مرزی حضوری دائمی دارید که ایفای این نقش و مسئولیت مهم و بزرگ بسیار ستودنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha