کد خبر 246230
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

در گفتگو با حیات:

برای ساخت «پرویز خان» هزینه غیرمعمول صرف نشده است/ شخصیت پرویز دهداری برایم جذاب بود

برای ساخت «پرویز خان» هزینه غیرمعمول صرف نشده است/ شخصیت پرویز دهداری برایم جذاب بود

تهیه کننده فیلم سینمایی «پرویز خان» گفت: برای ساخت این اثر هزینه غیرمعقولی صرف نشده است و سعی کردیم با توجه به زمانی که داشتیم بیشترین بهره وری را داشته باشیم. 

عطا پناهی تهیه کننده فیلم سینمایی «پرویزخان» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، درباره اینکه چرا بعنوان اولین تجربه سینمایی تهیه کنندگی فیلم «پرویز خان» را پذیرفتید، گفت: از همان ابتدا یعنی درست زمانی که ایده ساخت فیلم شکل گرفت می‌دانستم که این اثری جذاب خواهد شد و می‌دانستم که در ساخت فیلمنامه از قالبهای مدرن استفاده شده است. در زمانی که این اثر به من پیشنهاد شد من درگیر تهیه کنندگی سریال مستوران بودم و مشکلاتی بر سر راهمان بود بابت اینکه فیلمی تاریخی در حال ساخت بود، در نهایت ساخت پرویز خان هم مشکلات عدیده ای داشت ولی به دلیل اینکه گروه و عوامل بسیار همدل بودند باعث شد تا کار خوب پیش برود.

وی در ادامه بیان کرد: این فیلم به زندگی پرویز دهداری می پردازد و بخاطر ویژگی های اخلاقی و نوع تعاملش با بازیکنان و باشگاه ها او را تختی فوتبال ایران می نامند ولی در نهایت چیزی که شخصیت ایشان را بیشتر برایم جذاب میکرد امیدواری و شیوه برخورد او با چالش ها بود. 

تهیه کننده فیلم «پرویزخان» اشاره کرد: برخی از موقعیت‌های فیلم به دلیل دراماتیک شدن اثر تغییر کرده است وگرنه فیلمنامه کاملا بر اساس مستندات و واقعیتها نوشته شده است. 
همچنین برای ساخت این اثر هزینه غیرمعقولی صرف نشده است و سعی کردیم با توجه به زمانی که داشتیم بیشترین بهره وری را داشته باشیم. 

وی ادامه داد: شیرین‌ترین تجربه ام در این فیلم کار کردن با آقای پورصمیمی بود که توانستیم از تجربیات ایشان استفاده کرده و در عین حال به نوعی دلگرمی گروه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha